onsdag, februari 16, 2005

det och sånt

för det första - nu fungerar webben från sovrummet igen. jäkla welho - kanske dom höjde effekten när jag ringde dom 2 ggr på en vecka?

jim skickade följande konstiga länk. är ju nog helt tydligt någon sorts skoj-sajt, men allvarligt, varför inte lura barnen? eller? med artiklar som "why did jesus have long hair like a homo?" som är lagt i sektionen "Christian Kids Want to Know!" så påminner det mer om the Onion än om något helt allvarligt. å andra sidan, i usa, stora landet i väst...

aj-joo - igår gick vi inte till semifinaali och kolla samettsklubben, trots att jag tutade ut det här på blåggen. men ingen skada skedd - konsert-festival på helgen på vr-magasinen: Grandpop, skivbolaget, firar och med besked. många fina bänd (ok alla under den länken spelar inte, men nog den här gruppen, han här, dom här och han denna med sitt band) jag en längre tid velat se, alla under ett och samma tak. köp din biljett här.

.:0:.
länge sen jag länkat sådär ivrigt. jag är glad för att inttttrr-nät fungerar igen.