söndag, februari 06, 2005

lurvig max har kanske citron

sisådär 90 tomflaskor förde jag till butiken, efter gårdagens hejdlöst skojiga fest, mitt trettionde till ära. en flaska vitt har jag ännu kvar och några öl hittade jag i kylskåpet. inte för att jag skulle vilja ha en. inte idag. jäger och konjaken smakade, ena t.om. så gott att hela flaskan försvann från huset. bålet tog ju slut alltför tidigt, men som tur hade folk laddat med eget. mera pizza kunde jag ha gjort, men det räckte. chips och popcorn gillade alla, men någon var tydligen lite emot popcornen, eftersom jag hittade en stor del av dem på mattan imorse.

1.000.000 tack till alla som kom; fredi, lotta, antti, heidi, mariella, lutta, roberta, pamela, tove, snuf, janne, lotta, catta, peter, max, jim, tom, jos, eirich, anders, anttu, li och sanssis.