fredag, mars 12, 2004

träna & 4:de postnumret på ett år

har tränat de senaste veckorna främst på gym. lite lyfta skrot och en del springa på maskin. nu när vädret blir bättre måste jag komma ut och känna marken under fötterna igen. det är trots allt inte många veckor kvar mer (12 w på lördag).

som hjälp har jag haft min fan-club-chef, antti, som flyttade till kallio för några veckor sedan.

jag själv, har bestämt mig för att flytta igen -- denna gång ihop med den förtjusande mörkhåriga damen jag träffade i november. vi flyttar till tölö, 00100.

träningstips och liknande tar jag ju alltid emot, följande operation rekommenderades av min näringskonsult, jim;

"Fick annars en strålande ide.........Hmm...man borde kanske skära av dina öron före maratonen, helt med tanke på aerodynamiken."



detta enligt jim...