måndag, september 27, 2004

nästan 30-årig tonåring

var på helgen till mina föräldrar och hälsa på. dom verkade må så gott, hade varit på resa till Turkiet.

Lite stökigt kändes det dock att sitta där och diskutera min dåliga ekonomi och att med hatten i handen be om lite stöd för att kontot visar 0 e och hyran borde betalas. samtidigt känner jag förståelse för mina föräldrar, att de så gärna hjälper, de har och jag inte, så varför skulle de inte hjälpa. tanken är ju nog att det inte blir ett återkommande fenomen, denna tiggeri-resa som företogs.

efter att vi varit där, åkte vi till ikea och shoppa. inte för de pengar jag blev donerad, min kära blivande hustrus cash ;D

nu är vårt sovrum ett galleri med totalt 17 st. tavlor / bilder / inramningar. nice. skönt att vakna och se vackra bilder, den vackraste damen i världen och hundens bak svängt mot näsan sin.