torsdag, januari 15, 2004

alt.träning

var igår och simma i mäkelänrinnes simhall. så vitt jag kommer ihåg så är det första gången i mitt nästan 30-åriga liv som jag simmar i en annan simhall än borgå. det var riktigt skönt, fast rätt så fullt. man fick med jämna mellanrum någons fot i sidan eller någon som kittlade en under fötterna när de simmade för nära.

där kollade jag också färdigt in ett gym som såg riktigt nytt och städigt ut. som alternativ träning alltså. dessutom kommer jag dit behändigt med spåra eller buss.

hoppas de som är intresserade av att komma med till stockholm har funderat på priset jag introducerade igår. jag försöker ännu lite fixa rabatt, bla med "yrittäjä"-kortet borde man få någon sorts rabatt på silja.

planen är att redan nästa vecka kunna slutligt boka resan.