onsdag, januari 14, 2004

RESA -- pris #1

fick första priserna för stockholm-resan.

nedan snutten från mejlet av sari från silja;

>sari:
Njaa, lite trögt dethär med billiga bra pris... tyvärr :( .

Hotellpaket priset kan jag ge, men tyvärr kan jag inte åstadkomma ett mega billigt pris.

Om ni blir 8, åker 3.6 Hel-Sto i Tur II klass hytt(4 per/hytt) , övernattar 2 nätter på tex Scandic hotell Ariadne , åker tillbaka 6.6 Sto-Hel Tur II klass hytt(4 per/hytt), blir det ungefär 180EUR/person.

Detta är ett ungefärligt pris, eftersom vi inte ännu har Hotellpaketspriserna på maskinen.
>


personligen anser jag att 180 e / pers inte är såå farligt. jag pratade med mia, som jobbar på scandic, och hon fick som pris, endast för nätterna på ariadne 1070 kr / pers för 2 nätter. (1070 kr = ca 110 e). det här 180 är således helt i linje och ungefär vad jag räknat med.

hör av er med tankar -- vi borde nämligen boka rätt så fort.