onsdag, januari 07, 2004

må bra, festa mera

idag, efter en dags relativt bra vila, känns flunssan bättre. men nu bör man ju ta det mycket lugnt att inte febern stiger igen. oberoende mina brister i hur jag följer träningsprogrammet är jag inte nervös. det jag tränade på hösten gjorde mig själv mycket självsäker på min kondis. och enligt alla tips och tricks i böcker och på nätet om marathon så är det viktigaste mellan öronen. litar man på sig själv så orkar vem som helst springa en marathon. och jag är ju ganska vem som helst. lite orolig är jag förstås att min kropp inte håller -- det kan ju förekomma vad som helst för skador. har bla läst om unga killar som plötsligt säckar ihop med hjärtattack och liknande, men månne jag nu inte skall klara det med livet i behåll. mera tror jag att mina ben och fötter lider än att några inre organ skulle ge opp.

roliga nyheter, speciellt angående januari-februari; jag har någon jäkla fest att springa på varje lördag.

tipaton tammikuu? my ass! (klarade själv 6 dagar...)

:::kom::::
:::på::::::
:::fest::::

lördagen den 31.januari då är alla inbjudna till min kombinerade födelsedagsfest och inflyttningsfest. så ni som läser vet det nu i alla fall. jag kommer nog att mejla, texta och ringa folk om det ännu.