tisdag, november 22, 2005

posies - ett dygn senare

som jag skrev i min late night rapport - posies råkka fett igår på tavastia.

lyssnar på nya skivan, som köptes med dedikering till frugan + ken´s autograf och diggar. är trött. men belåten. musiken på skivan är lugnare dock med bibehållen stämning av lätt aggressivitet. en aggressivitet som syntes extra bra på giget igår. dom spela tidvis som någon sorts grungeband; rått och obarmhärtigt. alltid ändå med sin personliga stil. vackra stämmor och en värdefull glimt i ögat. allvarliga texter avrundade med små vitser till publiken. toppen.

men nu är jag trött. det blev ju trots allt bara 5 timmar sömn. och tänka sig att idag på jobbet gick jag med på att snacka allvar med chefen, "kehityskeskustelu". det blir ändringar, det är väl allt jag kan säga i detta skede.