lördag, september 10, 2005

nya färger - assistent sökes.

så gick jag då sen och ändrade färgerna lite där på sidan här på sidan. och ny bild däruppe. inte kanske helt lyckat... måste nog väl lite fila. jag är bara så f*kn störd på den tekniska biten. alltså jag kunde helt säkert i något annat program fila ihop en layout som skulle se bra ut. men sen att få den layouten överflyttad hit? och dessutom så att alla blogger.com-funktioner skulle fungera, som tex kommentarerna och det å sånt. jag skulle alltså behöva en assistent.

kanske jag borde lägga in en rekryteringsannons?

"chr:b - road-2-stockholm är en blog som läses av åtminstone 3 personer nu och då. nu söker vi en entusiastisk och tekniskt begåvad
assistent
till vårt team.

dina uppgifter går ut på att vara slav till master-C. du skall kunna förverkliga hans perversa layout-idéer utan gnäll och onödigt jåmande. kunskaper i hur man använder cappuccinomaskin en fördel.

osa snarast möjligt till chribbe."

-- nya inlägg på fotoblåggen.

2 Comments:

At 2:50 em, Anonymous Anonym said...

Hur söker jag?

 
At 7:51 em, Blogger chribbe said...

NP - det räcker med denna kommentar.

you´re hired. now be my slave...

 

Skicka en kommentar

<< Home