onsdag, juli 27, 2005

2 days....


... and counting. (tuna ner bond-musiken här)

just just.

två dagar kvar. imorgon skall jag hämta min hyres-sjakett och föra den till min bestman. och kanske lite slöa på dagen. har yrat omkring som en höna de senaste dagarna.

förra lördagen - polttare. grabbarna kom till elva, jag fick äran att göra morgonmål åt dem. sen iväg och köra mikrobil. hellman var snabbast - typiskt- och snuf, den jäkla dansken andra snabbast. han har inte ens körkort!

efter det iväg mot okänd destination, just det jo - fortfarande utklädd till någon sorts goth-punkare, med en sarong m flames, irokeshår och massa nitar.

okänd destination visade sig vara "törttöilyrock". fick äran att skriva, komponera och uppträda med en sång. tack till bestman för trumkomp. (se bilder här här och här)



efter det till stan och bada.


sen till obligatorisk stripklubb. vad skulle en polttare vara utan det? oh-well. bröst som volleybollar. jippii? snarare gäsp. förutom då de två "J:na" på festen som verkade eld-å-lågor.

sen hem.

söndag = död.

nästa måndag på honeymoon = 2 veckor. utan dator. kanske jag t.om. stänger telefonen någon dag?