tisdag, juni 21, 2005

weekend …

… heter en jäkla snygg båt.

vilket jag kom att tänka på eftersom jag träffa kapten anders igen på helgen. och han har tillgång till en båt som enligt hans beskrivning är vackrast - 2-mastare, oregonpine, mahogny, the works. lovade mig som gast, speciellt efter att han bjöd mig och herr Ø på äkta kubanska cigarrer.

f.ö. gick det hårt i helgen;

fredag; kent in a tent, in till stan och lite äta, ett mottaget samtal; "ok" - till tavastia och kolla the bravery. efter det ut å supa m bandet. nattklubben lost'n'found ville inte släppa in oss, så jag förde de koola new-yorkarna till rose garden.

lördag: kl 0900 väcka J och skicka iväg henne på poltterabend. ack, vad göra? jo, ta några bärs och slänga frisbee i parken. och röka de ovannämda kubanska.

söndag: just jo. halvdöd.

se bilderna.