tisdag, juni 08, 2004

vad nu?

min blågg heter ju "road-2-stockholm" och jag är hemma från stockholm redan. frågan lyder således; vad nu, chribbe?

följande plan har jag;

1) så fort jag får bilder postar jag mitt rese-reportage, som jag faktiskt håller på att skriva ner medan allt är i färskt minne. det kommer att bli en rätt så lång post, med en hel del illustreringar.

2) sen tar jag sommarlov. kanske postar något nu och då, men tanken är också att jag gör en re-design av blåggen och "öppnar" igen efter sommaren. tänker jag mig i all fall.

3) namnet håller; det har ju nu efteråt en mer symbolisk betydelse.

3 Comments:

At 9:11 fm, Anonymous Anonym said...

1, 2, 3 = Ok!

Nyt namn? The Road From Stockholm? :o)

/snuf

 
At 10:08 fm, Blogger chribbe said...

2-sk8-h8-4-aar9 ?
(vink: den sista skall läsas på svenska)

 
At 3:43 em, Anonymous Anonym said...

Eller..

Chribbe: 2QT2BSTR8?

 

Skicka en kommentar

<< Home