måndag, maj 10, 2004

orökt en vecka

på natten mellan lördag och söndag blev det en vecka fullt som jag varit orökt. ifall detta håller, har jag ju redan en bra fortsättning på denna blog "road-2-smokeFree" el dyl.

oberoende, var med jossi ute på några öl efter en picnick på kvällen på hietsu. träffade jim + laura & ilDuce på bakers övre våning (det där rock-stället). satte oss klart i rökfri zon. efter en halv öl var det klart att jim och Duce höll på att spricka av nikotinbrist så de gick och rökte i ett bord rätt så nära oss. jag såg avundsjukt efter dem. för lite drucken och hela krogatmosfären är nog något som kräver tjock tobaksrök. det hela gick så långt att jag tänkte french kiss jim och duce då kom tillbaka till bordet, och suga tomt deras lungor samtidigt. min självbehärskning tog dock tag i mig och jag lät bli.